Recent Posts

Ziedkāpostu biezenis

Ziedkāpostu biezenis

Ja sakārojas kartupeļu biezeni un tu atceries, ka tas nav īsti uzturvielām bagātākais ēdiens, tad ziedkāpostu biezenis ir garda alternatīva. Kā arī vēl viens veids, kā ēst ziedkāpostu. Sastāvdaļas (4 personām): Liels ziedkāposts; 4 daiviņas ķiploka; 400 g spinātu; 3/4 glāzes indijas riekstu; 1/4 glāzes 

Humuss ar saulē kaltētiem tomātiem

Humuss ar saulē kaltētiem tomātiem

Vienmēr esmu gribējusi pagatavot pati savu humusu, bet baidījos no receptēm, jo visur bija eļļa. Bet kā būtu ar to, ka vienkārši nelikt eļļu un ēst veselīgi? Tā arī darīju un garša ir lieliska. Paldies Alisei Mičulei par iedvesmu. Sastāvdaļas: 400g bundža ar turku zirņiem 

Sviesta ķirbja krēmzupa

Sviesta ķirbja krēmzupa

Šī zupa ir šīs vasaras favorīts. Ingvers iedod savu Āzijas šarmu, kas, parasti, man ne pārāk, bet šī ir ļoti garda. Droši var izmantot arī parasto ķirbi. 🙂 Sastāvdaļas: 1 ēd.k. kokosriekstu eļļa; Sīpols; 2 daiviņas ķiploka; 1 tējk. malts ingvers; 1 tējk. kaltēts timiāns; 

Kabaču – pupiņu tortilja

Kabaču – pupiņu tortilja

Tortiljas mūsu mājās ir mīļākais ēdiens, tāpēc klāt jauna tortilju recepte. Vēl viens gards veids, kā izmantot kabačus uzturā, kad tie jau ir traki par daudz. Sastāvdaļas (6 personām): 1 sakapāts sarkanais sīpols; 2 daiviņas sakapāta ķiploka; 1 sakapāts čilī pipars; 2 vidēja izmēra sakapāti 

Kāpostu un kale sacepums

Kāpostu un kale sacepums

Klāt ir septembris un sacepumu laiks. Šodienas ēdienkartē kale un kāposti, jo šīs divas sastāvdaļas sēdēja ledusskapī un gaidīja, kad tiks izmantotas. Rezultātā kaut kas dikti sātīgs un gards. Sastāvdaļas (4 personām): 1 bunte kale – atdalīts no kātiņa un sakapāts; 1/2 galviņa kāposta sasmalcināta; 

Šokolādes aukstā zupa ar mellenēm

Šokolādes aukstā zupa ar mellenēm

Vasaras karstajā laikā šis būtu saldais, no kura varētu pārtikt katru dienu. Vēl viens lielisks saldējuma aizvietotājs. Sastāvdaļas 2 porcijām: 2 lieli gatavi banāni, saldēti 24 h (nomizo, sagriež 3 daļās un cieši ietin pārtikas plēvē); 2 ēdamk. kaņepju, mandeļu vai sojas piena (ja grūti 

Karstā šokolāde

Karstā šokolāde

Ar to, kas ir karstā šokolāde, es iepazinos tikai Budapeštā 2019. gada beigās. Kopš tā brīža tas tapa par manu mīļāko dzērienu un nesapratu, kāpēc Latvijā tāds jēdziens neeksistē. Ja kādā dzērienkartē ieraudzīju karsto šokolādi, tad visdrīzāk tas bija kakao. Tad nu lūk, esmu atradusi 

Auzu pārslas ar paštaisītu melleņu jogurtu

Auzu pārslas ar paštaisītu melleņu jogurtu

Šodien brokastīs auzu pārslas ar melleņu jogurtu. Jogurts pietiks 4 porcijām. 400g saldētas vai svaigas mellenes; 4 dateles bez kauliņiem; 190ml nesaldināta sojas vai mandeļu piena; 2 ēdamk. čia vai linsēklas; auzu pārslas; augļi pa virsu. Pagatavošana: pirmās četras sastāvdaļas sablenderē jaudīgā blenderī, tikmēr novāra 

Zemeņu saldējuma pīrāgs

Zemeņu saldējuma pīrāgs

Pirmais kūkveidīgais ēdiens, ko mēģināju uztaisīt un tāpat tomēr šim pīrāgam piestāv vairāk saldējuma kategorija. Svarīgi ir šim atrast lielu stiklotu bļodu, kurā šo visu kārtot. Sastāvdaļas astoņām personām Pamatnei: 190 g mandeles; 170 g dateles; 2 ēdamk. nesaldinātas kokosriekstu skaidiņas. Pildījumam: 2-3 sagriezti banāni 

Zemeņu un auzu pārslu svaigums

Zemeņu un auzu pārslu svaigums

Brokastis, kurās nekas nav jāvāra, tikai jābūt pacietībai. Var gatavot iepriekšējā dienā vai stundu pirms ēšanas. Sastāvdaļas vienai personai: 1/3 glāzes vai 50 g auzu pārslas; 1 ēdamk. čia sēklu; 2/3 glāzes sojas vai mandeļu piens; 1 glāze svaigu vai atsaldētu zemeņu; 2 ēdamk. sakapātu